Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje
REKLAMACJE:
W celu zgłoszenia reklamacji zakupionego towaru należy:
  1. Zgłosić reklamację w jeden ze sposobów wskazanych w Regulaminie Sklepu.
    Pobierz Formularz zgłoszenia reklamacyjnego (PL)
     
  2. Dołączyć kartę gwarancyjną (jeżeli została wydana wraz z towarem) oraz dowód zakupu.
  3. Wysłać towar na adres:

    Fishing Poland Monika Mroczkowska,
    ul. Lompy 1/1/11,
    44-1201 Pyskowice, Polska
  4. Termin na rozpatrzenie reklamacji liczony jest od dnia w którym reklamowany towar dotarł do siedziby Sprzedającego i wynosi 14 dni.
  5. W przypadku, gdy reklamowany towar objęty jest gwarancją producenta, reklamacje rozpoznaje producent. Termin na rozpatrzenie reklamacji może się wówczas wydłużyć. Powyższe nie narusza terminów ustawowych na rozpoznanie reklamacji przy sprzedaży konsumenckiej.
  6. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar niewadliwy jest niezwłocznie z powrotem wysyłany do Klienta na koszt Sprzedającego.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z obsługą sklepu.

ZWROTY:

W celu odstąpienia od umowy należy:
  1. Wysłać oświadczenie w jeden ze sposobów wskazanych w Regulaminie Sklepu.
    Pobierz Wzór odstąpienia od umowy (PL)
  2. Dołączyć paragon lub inny dowód zakupu.
  3. Wysłać towar na swój koszt na adres:

    Fishing Poland Monika Mroczkowska,
    ul. Lompy 1/1/11,
    44-1201 Pyskowice, Polska
  4. Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 14 dni od otrzymania przez Sprzedającego zwracanego towaru.

Konsument ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwracany towar nie może mieć jakichkolwiek śladów używania. Towar należy odesłać w miarę możliwości w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl